Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.


 

 

 

U nás si môžete kúpiť bicykel aj keď nemáte celú sumu . Na splátky a bez preplatenia .

Najnovšie môžete u nás nakupovať poukážkami  od zamestnávateľa. Platiť sa dá aj cez aplikáciu v mobile cez Benefit plus

Môžete zaplatiť aj z časti  v hotovosti, alebo platobnou kartou a zvyšnú časť poukážkami.

 

Najčastejšie otázky a odpovede našich zákazníkov

Najčastejšie otázky a odpovede našich zákazníkov.

Občas nám prídu z kontaktného formulára zaujímavé otázky od vás našich  zákazníkov. Na najčastejšie sa tu pokúsim odpovedať.

 ------------------------------------------------------

Na trhu sa objavujú ebiky s veľmi nízkou váhou okolo 16 kg ale nižším vykonom motora . Niektorí zakazníci sa na tieto bicykle pýtajú , prečo by si mali kúpiť bicykel ktorý ma motor s krútiacim momentom 55 Nm. Keď za tu cenu môžu mať  120Nm.

Prevažná vačšina zákazníkov sa na prvej záručnej prehliadke pochváli,že už jazdia na strednej , alebo najmenšej pomoci a najvačšiu pomoc používajú vynimočne, alebo vôbec.

Je to z dvoch dôvodov, prvý je vysoká spotreba energie , ktorú si každý stráži a druhý , získali lepšiu kondíciu a už nepotrebujú toľko pomáhať.

U shimano motoroch je to rozdelené zhuba 30Nm 50Nm a 80nm. 

Už len to, že máte namiesto 26 kg bicykla 16 kg , čo je bežná váha celoodpruženého enduro bicykla a keď je tam ešte elektrika ....

Z toho je jasné ,že to nie je pre každého. Je tu trend,že si ebiky kupujú aj trénovaný cyklisti, ktorí vďaka motoru prejdú  dlhšiu  vzdialenosť a môžu to mať na optimalnej tepovej frekvencii.

--------------------------------------------

Pribúda otázok , ako to bude s opravou motora ebiku po záruke.

Na túto tému sa fakt neviem vyjadriť, pýtal som sa kompetentných, zatiaľ sa budú meniť celé motory.

Asi sa čaká na to čo vymyslia výrobcovia. Nová legislatíva by mala prikazovať výrobcom aby sa  dali výrobky opraviť. 

---------------------------------------------

 

-Mám si kúpiť starší bicykel s 504 batériou , alebo novšie so 630 ?

Je to na zváženie.  Je vyhodné mať obe :) .

Na jazdenie do 50 km v teréne stačí 504 Ah. Zákazníci si u nás prikupujú dalšiu batériu. Na dlhšie túry  si ju vozia v ruksaku, ini prilepenú lepiacou páskou na ráme a niektorí v originalnom vrecku na ráme.

 

 

---------------------------------------------

- Úplne najčastejšia otázka ktorá vás trápi je aké sú rozdiely medzi motormi Bosch a Shimano.

Z mojich skúseností rozdiely nie sú veľké,  keby bol bicykel zamaskovaný, tak by si prevažná väčšina ludí nevšimla podstatný rozdiel. Shimano ma prirodzenejší  rozbeh, nie je tam tak cítiť tah motora. Bosch si chvália pre spolahlivosť a dlhšiu výdrž.

 

----------------------------------------------

-Integrovaná batéria v ráme , alebo prilepená na ráme?

Trend integrovaných batérii zlepšil dizajn elektrických bicyklov, no priniesol problém s pevnosťou rámov . Pri najčastejšej konštrukcii kde je batéria zospodu rámu, musia konštruktéri zápasiť s tým, že vyberú z bicykla najnamáhanejšiu časť . Chýbajúcu časť rámu kompenzujú hrubším materialom a to zvýšuje hmotnosť bicykla. 

-------------------------------------------------

- Koľko výdrží batéria , koľko prejdem na tom bicykli kilometrov ?

To je najzložitejšia otázka. Ľudia keď si kúpia bicykel, sa čudujú sa , že neprejdú na bicykli toľko kilometrov ako bolo napísané v reklame.

Na životnosť batérie bicykla má vplyv veľa veci, napríklad, tlak v pneumatikách.

Použitý prevod, ľahší prevod a rýchlejšie otáčanie pedálmi dokážu ušetriť veľa elektrickej energie a  samozrejme rozumné zvolenie stupňa pomoci. Po kúpe bicykla všetci jazdia na boost , po čase keď zistia , že ten istý kopec sa dá vyjsť aj na Trail s ľahším prevodom a neminú toľko energie z batérie.

Po roku jazdenia na ebiku dokážete ušetriť veľa energie , lebo sa vám zlepší kondícia :)